asocialmom Kızlar kaç ay arayla geçirdiniz koronayı antikor kaç ay koruyor 2. De ilaç kullandınız mı?
La_Mer asocialmom Kullanmadım.İkincisi belirti vermedi.3 ay sonra oldum.3.sunu 1 yıl sonra oldum.Sadece başım ağrıdı.
La_Mer asocialmom ilkinde test yaptırdık ailecek ağır geçirdik negatif çıktı ama doktor umuz pozitifsin dedi ikinci ve üçüncüde temasliydık.