Alminam bende prima premium care ile başladım ama bir türlü bırakamadım çünkü diğer bezler pişik yapıyor. Kendimce şöyle bir yöntem buldum gündüz canbebe ya da molfix kullanıyorum gece de prima premium care kullanıyorum gündüzden oluşan kızarıklıklar premium kullanınca geçiyor tek seferde. Ayrıca çok iyi temzilemek lazım iyi bir ıslak mendille. Ben sleepy yenidoğan kullanıyorum