Ayzsnkal Kızlar Bursa Acıbadem hastanesinde güzel ilgilenen memnun kaldığınız çocuk doktoru var mıdır önerilerinizi bekliyorum 🌸😊
Yasoliii Ayzsnkal şuan soy ismini hatırlamıyorum ama ahmet bey var sanırım ahmet turguttu. Orada doğum yaptım doktorumuzda ahmet beydi. Gerçi şuan değiştirdim daha iyisini buldum 😀😀😀
esmirna16 Ayzsnkal Seher Çakır. Biz çok memnunuz. Uzun uzun bilgi verir istediğimi sorup istediğim zaman iletişime gecebiliyorum. Umarım memnun kalırsınız. Bebeğimi takibi ve en önemlisi herşeyde beni telaslandirmamasi benim için çok önemli bir etken oldu.