Ate2020 Burcu2- ben yürüten hiç kullanmadım. Kızım şu an 11 ay 7 günlük ve birkaç gündür kendi başına desteksiz yürümeye başladı . Yürüteç kullanmadım dediğim gibi sadece yürüme arkadaşları oluyor ya onlardan kullandım. 👍
YavruKartal Burcu2- Hiç koymadım. 5 aylıkta çok erken olduğunu düşünüyorum ki doktorlarda tavsiye etmiyor zaten.
leynanin_pembemantosuu Burcu2- 6 aydan itibaren kullanılıyor yürüteç benim bebeğim çok hareketliydi çok yürümek istiyordu 5 buçuk aylıkken günde 20 dakika koyuyordum
Lilav21 Burcu2- 7.5 aylık oldu,2 gün oldu günde 30 dk kadar bindiriyorum.Doktorlar önermiyor ama bebeğim hiç durmadığı için mecbur kaldım
Giizz Burcu2- 5 aylık ve yürüteç mi.. daha destksiz oturamayan bebeğe. Koymamalısınız tabiki. Zaten önerilmiyor bütün ev kazaları neredeys ie bu yüzden oluyor sağlıklı değil koymayın.
Reyhann Burcu2- ben 4.5 aylıkken günde 5 6 kere 5 dk koyarak başladım şuan 10 aylık tutunarak yürüyor ve yürütecide yaklaşık 3 aydır hiç Kullanmıyoruz
Prensescilek Burcu2- ben 7 aylıkken koydum ama cok pişman oldum .Suan 11 ay 6 günlük ve asla yürümek istemiyor. Yürüteci istiuor onunla ondan oraya koşuyor resmen ama diğer türlü bir türlü yürüyemiyoruz. Sanirim yurutecten oldu 😒