stella Ya düşünüyorum da. Eskiden kimsenin haberi falan yokmuş alerjiden şimdi moda oldu. Bebeğinde alerji olup diyet yapmayan var mı? Alerjinin üstüne gitmekten bahsediyorum. Ciddi belirtiler yok. Anafilaksi geçirecek derecede değil alerjisi
Erkek_bebik stella Diyet yaptığm halde tam ne dokunduğunu bulamadım ve alerjısı devam etti sonuc olarak 11 aylık midesinde reflü gastırıt yemek borusunda yara daha ek gıdaya dahi geçemedi doğru düZgn, bişey yiyemiyor yese mide ağrısından çığlık çığlığa kıvranıyor daha yeni endoskopi olduk el kadarcık bebek. Yaniii alerjııı bayaaa bayaaa önemlii bütün organlarına hasar veriyor. Ben patstes ve pirinç ekmek beslendm kaççç ayy o yine patates ve buğdayada alerjısı varmış🙄
Miyauw stella valla ben 4 ay boşuna yaptım. Alerji dediler sonra bozdum hiç bir şey olmadı. Ciddi belirtiler yoksa gerek yok bence. Her doktor farklı bir şey söylüyor en ufak belirti olda alerji diyor anlamadım gitti. Ama bunu doktor kontrolümde yapmak gerekli tabi kafanıza göre değil.
Eliftav stella bunu nereden biliyorsunu? İsterseniz siz bi diyetinizi açın,muhtemelen size diyet yapmak zor geliyor,bebeğinizi de doktor kontrol eder nasıl olsa,alerjinin üzerine gidin bakalım geçicek mi,sonucu bizimle paylaşırsınız.
cizgigozlum Ufacık kaçak yaptığımda çatlayacak gibi oluyor çocuk.40 günlük falandı anladığımızda 40 gün geceli sabahlı ağladı helak oldu ne zaman diyete başladım o zaman kendini topladı da kilo aldı çocuk diyet yapmamak bağırsaklara zarar kendine zarar o kadar ağlayan bebek nasıl olur onların da gülmeye ihtiyacı var sürekli ağrı çeken bir çocuk mutlu olamaz ki,artı gelişim geriliği yapabilir
Duygusuz cizgigozlum aynen benimde öyleydi kakada kan görene kadar bilemedik kakada kan görünce Dr süt süt ürünlerini kestirdi yine gecmedi daha fazla kan ve daha fazla huzursuzluk oldu özellikle et tahin balık kuruyemiş yedigimde.acile gittik cok kan oldugu için herşeyin bakıldı et tavuk balık süt süt ürünleri kuruyemiş tahin yemeyinnalerji bölümüne gidene kadar dediler. Salı günü randevumuz var 3 haftadır yemiyorum ama arada yine kan oluyor her yedigimi yazıyorum yine domates yiyince cok kan oldu onu da bıraktım patates pirinç ekmek marul yiyebiliyorum suan
cizgigozlum gözümün önünde pasta baklava çikolata artık ne olursa yiyorlar.Rüyama girdi geçen gün çiğ köfte ayran gömüyorum lıkır lıkır içiyorum resmen tadı ağzıma geldi sonra bir uyandım rüyaymış miş kadar oldum ayran bile rüyama geldi insan çok zorlanıyor hepsi evlat için.Başka bir şeye böyle mücadele edilmez işte söz konusu evlat olunca başka
stella cizgigozlum ilk aylar çok kötüydü sürekli ağlıyordu her belirti vardı. Şu an ishal yapıyor diyet açtığımda. 7 kere kaka yapmıştı geçen gün başka sıkıntısı yok şu an
Mommybadm stella ya çocuğa zarar veriyor ve alerji yürüyüşü diye bir şey var gitgide astım bronsit olabilir. Ben yediğimde mesela kaşınıyor egzemasi azıyor. O halde yemeye devam etmek mantıksız. Veyahut kabız oluyor. Daha minikken de ishal olurdu mesela.
Sonsuzmutluluk stella diyeti nasıl açtınız neyle başladınız.bende diyet açıyorum 3 ay yaptım diyet bizde ishal değilde kakası katılaştı ve beyaz beyaz yumuşak parçalar var yağ gibi peynir kesiği gibi
Dlnilingi stella ishal alerji belirtisi değil illa,bizim de kaka sayımız fazlaydı diyet yapmadım başka belirtide yoktu şuan bi sorun yok şükür 🙏🏻
Dlnilingi stella 7-8 o ara damla kullandık geçti bazen mukusda oluyordu oda alerji için yeterli sebep değilmiş dedi Dr