Hanımlar merhaba, kızım 28 aylık. Yemesi içmesi beslenmesi iyidir dikkat ederim de beslenmesine etine sebzesine meyvesine haftalık ne yedi takip ederim. Ancak kızım en ufak bir rüzgarlansa hemen hasta oluyor, evim sıcaktır 24 derece altına düşmez sıcaklık. Geçtiğimiz haftaiçi de istanbulda sıcaklık 18-20 dereceye kadar çıktı biz de 3 kere dışarıya çıktık kızımla üzerine trençkot giydirdim üzerine. Şimdi dün akşamdan beri gene soğuk algınlığı var ateş vs yok burnu akıyor sürekli hapşırıyor. Huzursuz. Bu şimdi 1 ay sürer böyle burun akıntısı azalır öksürük başlar uzun süre geçmez. Yani bu bağışıklık denilen şey nasıl yüksek olabilir yukseltilebilir? Ne vermeliyim ? Her gün yumurta, yoğurt, bal yer. Meyve bayılır vermesem bile dolabı açıp kendi alıp yer. Hafta da 2-3 kez köfte-balık yer. Yani düşünüyorum maşallah yemediği şey yoktur bu kadar iyi beslenirken bile bu kadar sık hasta olması beni üzüyor ne vermeliyim ?