Merhaba arkadaşlar. Kızım şu an 3 aylık. Ağustosun ortasında özel bir kursta öğretmenlik yapmaya başlayacağım. Kızım 7 aylık olacak. Haftanın 4 günü çalışacağım. Sabah 9 akşam 6, öğle arası da kızımı görebileceğim 2-3 saatim olacak. Kızımı kayınvalideme emanet edeceğim. Gönül isterdi ki çalışmayayım ama ekonomik şartlar malumunuz. Bu koşullar kızımı olumsuz etkiler mi? Beni unutur mu? Kayınvalideme güvenim sonsuz, iyi bakar eminim. Ama çok düşkün. Bu düşkünlüğü beni biraz ürkütüyor açıkçası. Kızımın beni unutmasından korkuyorum. Olabilir mi öyle bir şey?