Merhaba 🌸
Oğlumun ayak baş parmaklarında tırnak batması var. Ilık su ile yıkayıp batikon sürüyorum ama hiç bir faydası olmuyor. Aksine daha kötü oluyor. Babasının da aynı şekilde sorunu var. Sanırım genetik. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba?
( Doktorumuz bize yakın değil, anca 1 2 hafta sonra gidebileceğiz. En azından şu süreçte biraz faydam olsun. Kıpırdamasa temizleyeceğim fakat yavrum can acısından sabit de duramıyor 😔)