SevdaNurumm Arkadaşlar yaz yavaş yavaş yaklaşıyor. Oğlum icin sandalet almayı düşünüyorum. En önemlisi rahatlık tabi. Terletmeyen.. Ayaklarını icersinde kaydırmayan… Gördüğüm kadaryla anneler en cok nike ve ıgor tercih ediyor. Tavsiye eder msnz 😊
HonKiPonKiDoNiNo SevdaNurumm Ben deri sandalet aldim ici mantar oldugu icin terletmez diye dusunuyorum ama cross da var aklimda 🙈
sonsuz17 Smyr6346 bende şu ışıklı olan mı çok tatlı oldu😍 o kadar pahalıya gerek olmadığını düşünüyorum
AlyaMeyra HonKiPonKiDoNiNo cross biz yetişkinlerde dahi çok terletiyor ya çocuklarda nasıl olur acaba 🤦♀️ mantar taban hangisinde var çok daha rahat ve sağlıklı olur 🤔
ueums SevdaNurumm Ben de ıgor aldım yaz için çok heyecanlıyım umarım hakkını verir yorumları iyi kullananları çok memnun
BeyzaLivaLeyla SevdaNurumm igorun kenarları kesiyormuş dediler çok beğeniyorum bende görüntüsünü nike aldım bundan sebep
Roseses Geçen sene igor kullandık çok memnun kaldım çok rahattı, bu yıl yine igor aldım indirimden denk getirip seviyorum da model olarak. Nike kullanmadık onu bilemiyorum
HonKiPonKiDoNiNo AlyaMeyra Benim cocugum kiz ama illaki erkek cocuk icinde vardir diye dusunuyorum, bir bakin isterseniz Tanca kids 🙂
SweetPaw SevdaNurumm ikisini de beğenen çok bence hangisinin modeli hoşunuza giderse onu alın. Kuzenim iki yazdır kızı için igor kullanıyor. Ben rengi hoşuma gittiği için Nike aldım. Şimdilik ara ara evde giyiyor çok da sevdi çok rahat bakalım umarım hakkını vere vere dışarda da giyebilir.☺️