8 aylık oglum 10 gundur hıc bısey yemıyor hıc bısey daha dogrusu 1 aydır boyle ıstah sız ama 10 gundrde hıc bısy yemıyor 1 ayda 100 gram almıs sadece normalde 1 kg alırdı her ay 10.400 gram su an sadece mama aldıgı ıcın doktor 5 aylık olunca ek gıdaya gecırdi ısthı cok guzeldı ne versem yer tabagunı bitirir ustune mamada içerdi uykusu cok guzeldı uykusu gelınce uyurdu kendı kendıne hıc yormadı ama 7.aua gırdı bambaska cocuk oldu artık sinşrden aglıyordm uyumuyor yemıyor içmiyor şu saat oldu 60 cc mama ıle duruyor degısık degısık seyler yapıyorm bırınden bırını yer dıye yaptıgım çöpe gıdıyor bayılarak yedıgı seylerı bıle yemez oldu sebebı ne olabılır neyden dur bu durumda olan varmı ıstah surubu kullananıp faydasını goren