151120 birimde uykularımız çok bölünmeye başladı gündüz uykusu pek yoktu zaten 40 dk 1 saat açmaktı şimdi yatım saat yirmi dk ancak oda destekleyerek gece uykusu daha iyiydi ama bi kaç gündür ağlayarak uyanmalar başladı ve saat başı kalkıp emmek istiyor kucak istiyor, diş sıkıntısı olduğu olmadan belli ki hiç böyle bi bebek değildi bende tedagil almayı düşünüyorum yarın bana dr çok fazla huysuz omursa ağrı kesici verebilirsin demişti bide kulak damlası vermişti kaşıntısını alır diye çok huzırsuzlnadığında kuşak damlasını kullanıyorum biraz rahatlatıyor ama araştırdığıma göre tedagil bide dantıgel bunun ikisinin içerikleri en temiz olan ve önerilen.inşllah kolay atlatırlar acı çekmeden 😔