AylinAlaz Arkadaşlar merhaba bu ay ek gıdaya gectık tadımları 3 gun kuralını bıtırdık. Ama naptıysam oglummsuyu hıc sevmıyor zorla kasıkla verıyorum yemeklerden sonra öneriniz varmı nasıl alıstorabılırım suyaaa
YeldaKuzey AylinAlaz ilk zamanlarda sevmiyorlar zaten içseler bile kusuyorlar. Zamanla ek gıdayı çogalttıkça kendiliğinden isticek. Şuan için zorlamayın ama her ek gıdadan sonrada teklif edin. Eğer mama içiyorsa kendi biberonu ile verin içmiyorsa bir biberonda sabit kalın alışacaktır
uykusuzMoMm AylinAlaz bıberonla verın belki ıcer bardkla verın benm oglumda oyleydı 8aylık olunca içmeye basladı
Woody AylinAlaz şu an ihtiyaç duymuyordur muhtemelen. Yediği miktar arttıkca, salça vs girdikçe yemeklerine içmeye başlar
OncedenGurme AylinAlaz ben d vitaminin kullanmadığım damlalığı vardı, onunla alıştırdım. Suyu içe içe zamana vücut alışıyor ve ihtiyaç duymaya başlıyor. Sonra alıştırma bardağına geçtim
AylinAlaz Sinem91 ılk gunler cok ıyıydık sımdıı dıslerden bızımkıde red edıyor yemegı sasırdım kaldım acıkcası😢
sayrannannesi AylinAlaz bardakla deneyin benim kızımda sevmezdi bardakla alıştırdım 10 aylık oldu hatta bazen bardakla bile içmez
Keremcanannesi Oglum a 40 i ciktiktan sonra vermeye basladim ben suan 6 bucuk aylik masallah guzel iciyo suluguna koyuyorum iciuo yani