Kafayi yemek üzereyim elimden bisey gelmiyormus gibi geliyor agliyorum sadece bebegim dogdugundan beri mukuslu kaka yapiyordu ve döküngüleri vardi en son 1 ay öncede kakasinda kan gorunce süt diyetine basladim ama kesilmedi kan diyette basladiktan 12 gun sonra yumurta yedigimde tekrar kan gordum yumurtayida cikardik ondan 10 gun sonta tavuk yedim gene kan gordum tavuguda cikardik bugun sütü birakali bir ayı gecti yumurta 21 gün tavugu yemeyeli 11 gün oldu hazir hicbirsey yemiyorum ekmek haric bugün yine kan gordum üstelik dogerlerinden bile daha coktu ve ishal ben birseyleri kestikce düzeldin diye ugrastikca neden düzelicegine kötüye gidiyor anlamiyorum deneme yanilma yapicaz dedi doktor bebegim 3 aylik olucak bu hafta yavrumun kakadinda o kani her gorduyumde agliyorum inanajn artik yemek yerken agzima bisey atarken korka korka yiyorum aptamilin alerji mamasini aldim biraz yer belki fayda eder diya ama icmiyor asla ne zaman düzelicek benim bebegim 3 aylik olucak bir hafta önce 6 kiloydu kilosu falan iyimi sanki zayif kalmis gibi geliyor doktor kilosu önemli diyor pandemi dolayisiyla alerji bölumü olan hastaneye yönlendirmek istemiyor test olsa bile degisien bir sey olmayak bu sekilde devam edicez dedi ne yapicagimi bilmiuorum özel bir hastnede yaptorsammi acaba bu testi kanda cikarmi kücük olmasi etkilenirmi sonuclari moralim o kadar bozukki bi akıl verin bana düzelme beklemek icin daha erkenmi biraz daha mi sabretmeliuim yoksa baska seyleride mi cikarmam lazim yediklerimden