Mu-Mi merhaba bende bşşey sormak istiyorum. 1 aylık bebegim daha ilk dogdugunda yuzundee ufak tefek kızarıklıklat vardı arada ısılılk gibii cogaldıgınıı farkettım ama süt alerjisi diyorsunuuz o nasıl bşşey neden olur kakasını tarif ediyorsunuz kakasını da yapıyor kanlı degşl ama altını acınca hemen tekrar yapıyor ses pek yok ama nasıl birşeydir bu alerji onu anlıyamadım neyi kullanmak gerekir. Bir hafta once cok aglıyor dşye doktr a gittik gazı olabilir diye relactoz diye bir ilac verdı