Dogum yapınca 40 gün dolduktan sonra yıkandım bitmişti bi hafta sonra kanamam tekrar basladı ayın 20 sinden sonra bu gunler adet olmayı bekliyorum olamıyorum üç gün önce peçeteye az geldi akşam sabah gene peceteye az geldi bida yok olamıyom sanki bu hastalık da cok fena halsizim bi yandan anlamadım bu yüzden mi olamıyom korona oldum diye