bett12 Yorumun için teşekkür ederim😻 Evet gercekten cok rahat bir ürün yokuslu bir mahallede oturuyorum bebek arabası ile dısarı cıkmaz zordu ama kanguru ile cok rahat ediyorum. Markete falan rahat rahat gidiyorum bel de ağrıtmıyor. Bebişler rahat etsin bir anne işi görsün diye uyguna koydum pahalı normalde🤗