Hanımlar doğum yapalı 5 ay oldu . Hamilelikte hiç dökülmeyen sağlıklı saçlarım gitti , yerini her banyo sonrası yumruk kadar dökülüp top olmuş saçlara bıraktı . Ya bir insan elini saçına her götürdüğünde saç gelirmi işte benim geliyor. Neyse bgün duş sonrası saçlarımı tarıyorum eşim geldi dökülen saçları görünce mervee sen saçlarınımı yoldun napıyorsun kendine dedi çok üzüldüm dökülüyor diyemedim ☹️ Varmı benimle aynı kaderi paylaşan