Arkadaşlar bebeğime (2 ay 22 günlük) aptamil conformil 1 mama kullanıyorum, her yerde bulunmuyor. Maması bitmek üzere. Eşim bir yerde zar zor bulmuş ama 1 numarası yokmuş. Telefonunu da evde unuttuğu için bana soramamış, gitmiş eli boş gelmemek için 2 numara (6-12 aylık yazıyor) almış gelmiş. Yarın gider iade edersin dedim ama bilenlere yine de danısmak istedim. Eğer çok zor durumda kalırsam bu mamadan verebilir miyim?