Merhaba Anneler
Uzun zamandır burdaydım ara ara okuyorum yazılanları benimde öğrenmek istediğim bir konu var doğum yaptıktan 10 sonra bebeğim eve geldi kakasini yediği için yoğun bakımda yattı eve geldikten sonra ne yaptiysam emziremedim çok çaba sarfettim ama olmadı pes ettim şimdi Oğlum 3 aylık biberonla gayet iyi besleniyordu yaklaşık 1 aydır zorla veriyorum ağzına ilk başta almamak için direniyor sonra pes ediyo mecbur yiyor simdide yani 1 haftadır da hiç almıyor deli olucam uykusunda zar zor yediriyorum arada denk gelirse gündüzde yedirebiliyorum mamayı değişeyim dedim onuda yemedi çok uzun süre aç kalınca tabi ilk başta istemesede yiyor ama ben çok yoruldum acaba bu durumu yasayan varmı gecici bir durum mu sizlerin bilgilerinize ihtiyacım var.