Elif-ikra ben atlattım. Herkeste farklı oluyor gerçi ama benimkini anlatayım. Eşim virüsü kaptı 10 gün evde karantinada kaldık benim hiçbir belirtim yoktu, bebeğimde ise burun tıkanıklığı, sürekli uyuma isteği ve huzursuzluk oldu. Karantinanın bittiği gün aşırı bir boğaz ağrım oldu ve 2 gün sürdü. Test yaptırdım ama sonuç çıkana kadar öksürük başlamıştı. Pozitif çıktım tabi. Sonra burun akıntısı ve gribe döndü olay. Koku ve tat kaybı geldi en son. Bebeğimde hiçbir değişiklik olmadı, aksine o soğuk algınlığı durumu geçti. Belirtiniz varsa test yaptırmanızı tavsiye ederim, genelde belirti varsa pozitif çıkılıyor.