Papatyass Nazli_07 Şöyle söyleyeyim 2 saatte bir besleniyor. Ortalama saatler sabah 10 kahvaltı + öğlen 2-3 gibi çorba yada püre + akşam 9 gibi gece maması. Geri kalan saatlerde anne sütü 😊
Nazli_07 Papatyass Maşallah.kizim 5 ay 18 günlük sadece mama alıyordu bu sıralar biberonu görünce ağlıyor kaşıkla vermek zorunda kalıyorum günde 2 defa da ek gıda veriyorum
Papatyass Nazli_07 3 öğüne bizde bu hafta başladık 6,5 aylik şuan. Ek gıdaya başlayınca bizimkide biraz zorla emmeye başladı açıkçası yeni yeni düzeliyor. O da düzelir inşallah 😊
Akcabeytas 6 aylığız 5 aylıkken günlükken başladık tadımlara, 3 gündür sadece sbaah kahvaltısı veriyorum yumurta sarısı ,irmik, pekmez, lor olarak. 1 haftayı tamamladıktan sonra öğleden sonra çorbaya geçmeyi planlıyorum bakalım ☺️
alerjikbebekannesi ArtHistory maşallah diyeyim uyku saatlerine Biz 4.ayda bir gerileme yaşadık hala düzeni oturtamadık.
ArtHistory alerjikbebekannesi 4.ayda biz de de olmuştu 5.ayda düzeldi ama kısa sürdü şimdi de dişten dolayı uyuyor ama çok kısa, sık sık uyanıyor. Neyse sağlıklı olsunlar da sabrederiz artık. 🤲 🥰
ayse327 Miraaayadeee kayısıyı cezvede az üstünü geçicek kadar su koy kaynasın altını kapat 2 dk bekle yumşacık oluyor. sonra çatalla ezip yoğurduna atabilirsin. suyunu da çay niyetine sabah kahvaltısında verebilirsin
ayse327 Yarim_Kilo_Kiyma ben hazır aldım hurma marmelatını. tarım bakanlığının marketleri oluyor ordan almıştım. ama sıcak suda bekletip yumşamasını da sağlayabilirsiniz
Yarim_Kilo_Kiyma ayse327 Tarım kredide vardır o zaman, gerçeği süt ile açsam olur diye düşündüm ama. Sizin bebiş ne kadarlık iken verdiniz
busrasilra14 banuyusuff 6 aylik kilosu da normalse sadece tadim yapmali. Hala %90 ana yemegi annesutu/formulsut. Bizim doktorumuz kesinlikle ogun arttirtmadi. Sadece tadim yapicak ortalama 1 yemek ksigindan daha fazla yemicek dedi. Zaten ek gida da cok yemek istemiyor. Benim de arastirmalarima gore 7. Aydan sonra kahvalti ve ogun artısı yapilmali