Merabaalar arkadaşlar,
Ben yarın doğum yapalı 40. Günü doldurmuş oluyorum. Kanama yavaşlamisti damla damla belki geliyordu son bir kaç gündür.ama bugün bir anda bebeği emzirirken bir akıntı oldu bir baktım kanama devam ediyor. Sonrasında bir pes kadar kanamam oldu. Akşama kadar da devam edecek gibi. Normalde 40 günü geçer mi bu normal mi. Ben kanamam devam etse bile abdest alıp ibadet yapabiliyor muyum yarından sonra. Ya da ilişkiye girebiliyor muyum 🤔Böyle yaşayan var mı