limonun_annesi Arkadaslar bebegım 2 aylık oldu 3 gundur 5 saate bir emıyor önceden sık ve uzun emer snr kusardı smdı kusması yok sukur ama 5 saate bir emmeside normal mi ara ara yoklıyorum emecekmı dıye memeye yaklasınca aglamaktan yırtılıyor anlamadım
Lilababymom limonun_annesi bizim doktorumuz 4 saati geçmesin diyordu ama bebeğinizin kilo alımı normalse keyfi de yerindeyse bi sorun olacağını sanmıyorum demek ki yeterince doyuyor
Hakangizemklncc limonun_annesi benim oğlumda 2 aylık aynı şekilde takip ediyorum 4 saate bir emiyor. memeye yaklaşnca da ağlıyor gaz sancısı olabilir bende öyleyim çünkü ağladığında emzireyim diyorum ona rağmen ağlıyor bizim gaz sancimiz var belki sizde de vardir
limonun_annesi Aglaması başlayınca bayagı bir susmuyor bide ya ne yapacagımı şaşırdım acaba hasta mı yoksa acıkmadıgı ıcınmı istemıyor
ikizminikler limonun_annesi bazı dönemler iştahsız olabiliyorlar emmediği zaman zarfında ağlamıyorsa sıkıntı yoktur bence ben ellemezdim
limonun_annesi Lilababymom kilo alımı normal canım zaten 3 gundur boyle sadece 2 ayına girdi birden degıstı sanki
limonun_annesi ikizminikler sagol canımm normalde cok uzun ve sık emen bir bebekti bu sürece kadar bırden bu kadar arayı acınca endışelendım acıkcası bide hep bişeyleri emmeye calısıyor mesela elını yada kucagıma alınca omzumu giysimi vs 3 gundue bole degıstı
limonun_annesi ikizminikler ac gbi davranıyor lopür löpür emıyor memeyı goruncw heyecanlanıyor snr tam agzına alırken aglamaya başlıyor susmuyor bende uyurken emzıeıyoeum ozmn bısey demıyor sukue
limonun_annesi Biz de gazla bayagı mücadele ettk ama karnı yumusak gbi damlada verıyor gaz ıcın çayı da var anlamadım ki 3 gundur bi gaz gecmezmıymıs bi uyurken agzına tutuşturdum 5. Saatteoyle emdi ancak canım