Kizlar dun sezeryanla dogum yaptim karnim boyle yunusak ama gobek kaldi 1 bucuk yasinda oglum var onda normal dogum yapmistim sifir gobekti bunda 5 aylik hamile gibiyim hala cok zayif bi insanim normalde bu gobk beni sinirimi bozuyor nasil bunu engelleyebirim lutfen fikir verin su an hala hastanedeyim yarin eve gidicem inasallah cikisim yapilirsa korse felan kullansam olirmi doktor evde takabilirsin dedi ama fayda edermi lutfen fikir verin