Kızlar annem kendisi kızıma ördü ama küçük yapmış 😅 Kızıma olmadı sadece deneme amaçlı giydirdim. Çok hoş rengi ve modeli. Kargo bana ait olacak şekilde 60₺ satabilirim. Veya İstanbul Avrupa yakası Beyoğlu civarında oturan varsa elden teslim edebilirim veya alabilirsiniz. 💞💐
resimag.com/p1/520fc439427c.jpeg
resimag.com/p1/d19f5249cba5.jpeg
resimag.com/p1/1fa9bca5d776.jpeg
resimag.com/p1/52f9bf2a2629.jpeg