Ronyctk Merhaba arkadaşlar yeni doğum yaptım sezeryan bebeğim 4 günlük ve 2. Günden beri çok acı çekiyorum emzirirken meme uçlarım çok acıyo sizdexe oldumu nasıl alıştınız ve kaç günde alıstınız
21derya21 Çoklkkk acıyo malesef lansinoh krem kullandım her emzirmeden önce ve sonra bir ay falan acıdı ama giderek azaldı ha tamamen geçmiyo o işler bazen bebiş emdikten sonra yine değişik acıyo sanki sızlıyo