Dünkü postumla ilgili süreçle ilgili bilgi ver diyen arkadaşlarım oldu, geceyi beklediğimizden daha hafif atlattık açıkçası. Gece uykusuna geçmez, geçse de uyanınca geri uyuyamaz falan dedik ama gece uykusuna eşim yatırdı, rahat bir şekilde uyudu. Gece emmeye de kalktığında eşimi uyandıracaktım o ilgilenecekti ama kıyamadım, yine sabır taşını sürdüm ve yanına gittim, memeyi ağzına alınca istemedi ağladı, ben de hemen o zaman hadi uyuyalım kızım dedim öptüm sarıldım ve ayağıma yatırdım, hemencik uyudu zorlamadan, yatırdıktan 10 dakika sonra tekrar ağladı bu sefer hiç meme vermedim direk salladım yine uyudu, tekrar uyanınca eşimi kaldırdım ve o sallayınca (yaklaşık 1 saat kadar) sonra sabaha kadar uyudu şükür 🙏🤲 sabah da uyandığında yanına eşim gitti, ben biraz daha uyudum 😁 sonra kızımla birlikte beni uyandırmaya geldiler, biraz oynadıktan sonra kızım meme istedi ağlamadan sadece üstümü açmaya çalışarak, ama meme uf oldu kızım, sen artık büyüdün ya ona ihtiyacın kalmadı zaten, hadi gel biz sarılalım seninle dedim, hemen unuttu kucağıma geldi sarıldık, öğlen uykusuna 2 ye doğru geçerken ağladı çok, yine eşim aldı salladı hemen uyudu bu sefer. Aslında iyi gidiyoruz, benden uzaklaşma soğuma vs olmadı kızımın, her zamanki gibi oyun oynuyor, zaten uyku dışında meme aramıyordu bu yüzden uykusu olmadığı sürece sıkıntı yaşamadık şimdilik, inşallah çabuk atlatırız bu süreci 🙏🙏💕