Geçenlerde buraya yazmıştım bebeğimde kalça açıklığı olduğunu istanbuldaki doktorumuz çift bezle geçecek dedi 5 aydır çift bez takıyoruz geçmedi sonra bir nedenden dolayı memlekete geldik ve kızım hastalandı başka nedenle doktora gittik çift bezden bahsedince bizi hemen ortopediye yönlendirdi ve gecikmiş olabileceğimizi söyledi ortopediye gidince yıkıldım çünkü evet geç kalmışız bizi hemen ankaraya yönlendirdiler Ordada geç kalınmış ya alçı ya ameliyat dediler neler yaşadım anlatamam sonra doktorumuz bacaklarına bi aparat taktı bununla düzelir alçıdan önce dedi çünkü çok ağladım ve 6 ay tedavi görecek eğer ilk ayında yapsalardı bunu bir ay içinde yüzde yüz iyileşme olurmuş demem o ki geç kalmayın annelerim 2 gündür ömrümden 10 yıl gitti geç kalınınca çok zor