Merhaba güzel anneler; çocuğumun boynunda 15gün önce böyle şeyler çıktı ve geçmiyor,doktorumuz Advantan diye bir krem verdi sadece 5Gün kullan dedi kullandım ama bi değişiklik yok,tekrar bir cilt doktoruna çıkmamız 1haftayı bulacak, başına gelen varsa nasıl geçirdiniz merak ettim🙄
https://resimyukle.link/i/qwdum