HiraNurveAnnesiii Bebeğim dün akşamdan beri çok huysuz gazı vardır diye damla verdim gece uyanmıyor ,zorla uyandırdım çok az emdi emerken ağlıyor ,şimdi sağdım verdim uyudu ama gözleri sararmış iyce strese girdim 😞sarılık için ne yapılabilir bu arada 24 günlük
Bireylulmeselesi02 HiraNurveAnnesiii bol bol emzirmen lazım canım uyanmıyorsa uyanmasını sağlayın gerekirse bezini açın🙏
Ruzgarmery HiraNurveAnnesiii ve her 2 saatte bir emzirmeye çalış zorda olsa uyandır ve ayrıca kan şekeri düşermiş açlıktan iyice uykuda olma sebeplerinden birisi bu ,,, bunlar bana doktorun söyledikleri
Milagrosoreiro HiraNurveAnnesiii Gece kaç kere uyandırıyorsunuz?Henüz çok küçük 2 saatte bi hatta sarılığı varsa 1:30 saatte bi emzirmeniz lazım.Uyanmıyosa ayak topuklarına vurun Ya da ıslak mendille vücudunu silin ama mutlaka uyandırın uzayan sarılık vardır.Bide doktorunuzla paylaşın bence kan değerlerine baksınlar.