aannecikk Merhaba anneler, 1 yaşına geliyor oğlum. Yaklaşık 2 aydır yemiyor, sevdiği şeyleri bile yemiyor, kaşığı görünce ağzını kitliyor. Emziriyorum ve emmeye daha da düştü son zamanlarda. Var mı tavsiyesi olan annemiz🍀
ikizerkekannesi aannecikk 11. Ay civarı başladı istahsızlık 13. Ay civarı eski hallerine döndü o arada azıları çıkardılar belki azılar yavaş yavaş geliyordur
Safet0311 aannecikk 1yaşına dogru benımkide boyleydi hem diş hemde artık tatları ayırt edebılıolar ondan kaynaklanıyo bnce diye dusunuyorum
Meta aannecikk bizde aynı durumdayız 🤦🏽♀️Oğlum bir yaşında ve yaklaşık iki aydır neredeyse hiç bişey yemiyor anne sütü dışında .artık endişelenmeye başladım doktora götürmeyi bile düşündüm sırf bu yüzden🥺
QueenMom__ aannecikk bizimde böyle oldu iştahlı çocuk gitti yemeyen bi çocuk gelmişti resmen, meğer demir eksikliği varmış doktor ondan dedi kan ilacına başladık 2 gündür daha iyi şükür 🙏 bi baktır istersen canım
ikizerkekannesi aannecikk köfte balık Yoğurt tarzı şeyleri seviyorsa onları verebilirsiniz en azından azda olsa kuvvetli beslenir ama anlıyorum sizi ama gecici bir dönem öyle düşünün
aannecikk ikizerkekannesi evet en çok yediği şeyler balık ve köfte ki bunlara karşı bile mesafeli. Bir iki atıyor ağzına sonra yine yerlere atıyor😃 teşekkür ederim desteğiniz için , kısa sürede biter umarım
aannecikk Meta haftaya kontrolü vardı, soracağım ben de. Sürekli yapıp çöpe atıyorum, tüm hevesim kaçıyor
aannecikk QueenMom__ demir damlası kullanıyoruz ama 1 yaş kontrolünde test yapılacak bakalım ne çıkacak
QueenMom__ aannecikk bizim 1 yaş kontrolünde çıktı. Kan sayımında 9. Ayda hemoglobini iyi çıktığından bıraktırmıştı doktor ama demir eksik kalmış baya. Oda iştahsızlık yaratmış. Kullanıyorsanız sizin durum ondan değildir o zaman 🤷♀️