Merhabalar biberon olarak doğumdan itibaren Philips avent natural serisi geniş ağız biberon kullanıyoruz şuan 8 bucuk aylık kızım fakat biberon emziğini bulamıyorum stoklar tükenmiş stok olan sitelerde hepsi burada da vs falan 170 tl yazıyor ya bir biberon ucu o kadar yüksek fiyat nedir yani anlamadım kızım avent ten başka biberonda kabul etmiyor avente benzer uç tomme tippe dediler acaba tomme tippe biberon mu alsam nasıl kullanan var mı aranızda