Esilamm01 Arkadaşlar kızım 1 YAŞINDA malum havalarda ısınmaya başladı siz yazlıklara geçtinizmi yada nasıl giydiriyorsunuz bu havalarda ve kaç yaşında 😊
Mom44454 Esilamm01 burası bugün çok sıcak 13 aylık biraz önce çıkarıdm dışarı uzun kollu ve alt pijamayla hırka giydirmiştim çıkardım hemen hafif esmese uzun kollusunuda çıkaracaktım
Dogavesultan Esilamm01 gündüz evün önünde kısa kollu içinde atlet alt uzun eşofman veya tayt giydiriyorum evin içi biraz serin evin içine geçince kısa kolluyu çıkarıp ince uzun kol giydiriyorum
Esilamm01 Mom44454 bizde adanada oturuyoz yanıyor bura evlerin içi biraz serin gibi bende uzun kollu giydiriyorum hala üşür diye ama çevremde herkez kısa kollu güvenemedim bende
Erva-mm Esilamm01 kayseride yaşıyoruz hava durumuna gore takiliyoruz evde sort elbise tişört giydiriyorum dışarda uzun kollu ve tayt giyiyoruz
Zeynepkopruduz35 13 aylık benim oğlum hemen yazlıklara geçmedim önce iki kazak giydiriyordum simdi 1 e düşürdüm yavaş yavaş tişörte geceriz hayirlisiyla😊
Aysen58 Esilamm01 ben kisliklarini yıkadım hepsini biraz ayırdım diğerlerini kaldırdım. Yazlıkları da yikadim dolabına koydum eksiklerini görmüş oldum bir kaç sipariş daha verdim yaza hazırlık yapıyorum.
2bebe1ana Esilamm01 bende adanadayim iki bebe var uzun kol çıtçıt altına penye pijama giydiriyorum daha kısa kol şort zamanı değil bence içeri biraz daha serin dışarıya göre