Mavieylul Kızlar merhaba, bebeğim 23 günlük. Dün ve bugün kaka yapmadı daha. Normalde 2-3 kere yapardı. Neden acaba bilgisi olan var mı 😔😔
Tazeanne3434 Mavieylul canım 5 gün yapmamasıda günde 5 kere yapması da normalmiş benimde 23 günlük bebeğim 2 gün yapmadı kafayı yiyecek gibi oldum doktora sordum normal dedi 3. Gün yaptı zaten kilo almaya başladıkları için bağırsak sütün çoğunu emermiş