Oglumgoktug üzerinde yazan ölçüden 5 10cc daha fazla su koyarsanız kabızlık problemini geçirebilirsiniz formül mamalar anne sütüne göre daha koyu olduğu için bebeklerde hazımsızlık yapabiliyor yedirir yedirmez gazını da çıkarırsanız bebişin bi sıkıntısı kalmaz inşallah