Kumsal25 canm benim oğlum bir hafta sonra 8 aylık olacak. Emziriyorum ve emmesi daha önemli benim için yemeği hayatı boyunca yiyecek. Ben gala iki öğün veriyorum. Bu ay 4 öğün vericem. Ekstra ara öğün yapmıyorum. Sürekli emziriyorum süt azalmasın diye. Baklıyatlara biraz erken diye düşünüyorum. Hala sebze,meyve, kıyma türü şeyler veriyorum. Bugün sebzeli şehriye pilavı yapıyorum içinede biraz kıyma mesela yanınada yoğurt. Kahvaltıda genelde yumurta sarısı, peynir, ev yapımı bisküvi, avakado veriyorum.