Arkadaslar merhaba 4.5 aylik bebegim yakinda tadimlara baslicaz. Tabak kasik bardak vb veya yogurt yapacagim kavanozlari falan elde mi yikamali bulasik makinesi mi? Ayrica deterjan ne kullaniyorsunuz? Bebek icin ozel mi? Paylasirsaniz cok sevinirim
bununla ilgili post goremedim