Prenses122 tamamen hurafe sütün bozulduğu da yok ben bi tandem annesiyim. 3 aylık kızımı ve 2 yaşında oğlumu emziriyorum oğlumu hamileyken de hiç
sütten kesmedim. 1 hafta ishal oldu onda da süt kolostruma dönüyormuş ve yaptığı ilk şey bağırsakları temizlemekmiş o zaman bile kesmedim sütten ☺️