Ezgialp Hanımlar kızıma doğduğundan beri lansinoh biberon kullanıyorum, yavaş orta hızlı akışlı olmak üzere 3 ayrı kademe meme başlığı var lansinoh’un. Kızım 4 aylık hâlâ yavaş akışlı uç kullanıyorum orta akışa ne zaman geçmeliyim bilgisi olan var mı?
Oge Ezgialp oğlum 11 aylık hala yavaş akışlıyı kullanıyor ve ondan başka biberon tutmuyor hızlı geliyor diye 😂 bende burda bekleyeyim bari 😂
ECAA Ezgialp bizde yeni gectik lansihon 5 aylik bende yavas akis kulanıyorim orta akis alacaktım aslinfa ama.bunu icnce iykide almamsm diyorum bunda bile tıkanıyor bazen
Ezgialp Oge Aaa sevindim yaa 😁 çünkü üzülüyordum bu aralar atak haftasında biberonu reddediyor acaba çok gelsin istiyor o da mı tetikliyor reddi diye düşünüyordum