Omurkusunannesi okuyanannee bebelacın prematüre maması vardı onu kullandık biz ama dr sor istersen bi süre sonra mamaları bulmak güçleşti ve 3 kilodan sonra 1 numara manalara geçiş yapmıstık
Mom0791 okuyanannee benım erkek kardeşim de prematüre doğmuştu doktor bize aptamilden başka bişey vermeyin demişti ama yınede canım doktoru varsa ona danış ondan sonra al
okuyanannee Mom0791 doktor aptamil prematil dedi ama gitmediğimiz yer kalmadı bulamadık hiç alternatif başka ne verelim diye düşünüyoruz
Omurkusunannesi okuyanannee druyla görüş istersen şuan kaç kg ne kadarlık doğdu bilemiyorum ama belki numaralı mamalara geçiş zamanı gelmiş olabilir
Mom0791 okuyanannee dediğim gibi alternatıf olarak doktora danışmadan bişey verme prematüre bebekler zor çünkü kardeşimden biliyorum
Omurkusunannesi okuyanannee anladım canım benm inşallah bulursun eczanelere haber verip depolardan getirtiyorduk biz bi keresinde hiç bulamamıstım normal mama vermiştim o civardayken
okuyanannee Mom0791 doktor verebilirsin dedi ama prematil dedi tüm market eczane baktık bulamadık en son eczacı bir yerden getirtti