Mom456 Merhabalar,şu an diyetteyim,ekleye ekleye çoğu şeyi yemiyorum,benim merak ettiğim diyet açarken hangi sıraya göre açacağız,son ekledidiğimizle mi yoksa ilk başta yemediğimizle mi,teşekkürler şimdiden😄
tavsaninannesi Mom456 önce fırınlanmış süt ürünleriyle açıcaz demişti doktorum yani kek poğaça kurabiye gibi
Mom456 tavsaninannesi benim çoklu gıda olduğu için hayvansal ürünler,kuruyemişle başladık en son gluten i de ekledik ekleme sırasına göre mi yoksa başka bir sıralama mı var diye merak ettim
tavsaninannesi Mom456 genelde fırınlanmış gıdaların içinde süt ürünleriyle başlanıyor sonra yumurta sarısı ayrı beyazı ayrı sonra da diğerleri