Kızım 6 aylik ve 9.10. ayina girdiğinde nasip olursa 2. Cocuk denemeleri yapmak istiyorum arkadas gibi buyusunler diye buda kizimin 1,5 yasi geçmiş olmasi demek olur ise doğum tarihi, çok kararsızım bir yanım isterken bir yanim istemiyor ama bu devirde arkadaştan dost olmuyor kızıma en iyi arkadaş kardeş olur diyorum sezeryan doğum yapip ikinciyi doguran anneler kesigi yine ayni çizgiden mi atiyorlar farkli bir yerden mi kesik atiyorlar bunu merak ediyorum