Minikpirincim benim 4aylık bebeğim ve 3-4gğn yapmadığı oluyo ayrıca zorlanmıyo rahatsızda olmuyo. Dr.a götürdüğümde söyledim normal bu kabızlıkta sayılmaz dedi.bende uzun zaman yapmayınca masaj yapıyorum egzersiz üstüne de çay kaşığıyla saf zeytinyağı içiriyorum sonrasında kakasını yapıyo meraklanma bişeyi yoktur inşallah