Mugeela44 Kızlar var mı bu yüzükten alan yada başka gümüş yüzük alan bu kadar indirime girmesi de şaşırttı beni 🤷🏼♀️ Alsam mı güzel mi sizde
[silindi] Mugeela44 Ben aldım günlük kullanım için elim sürekli çamaşır suyunu, deterjanların içinde bu yüzden kendi yüzüklerimi takmıyorum. İnanılmaz güzel ve muhteşem. Dışarda güneş vurunca ışıl ışıl. Ben 40 a almıştım indirimden. Ve iki günde geldi.
Mugeela44 GulAkkaya evet işte indirim oluyor fazlasıyla ama bi gümüş yüzük için 60 lira korkutuyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Mugeela44 Mommybadm bi bakayım canım lotus seviyorum ama yüzükte pek sevmiyorum bir de o sayfaya bakayım
Mugeela44 [silindi] yaa o zaman almalıyım 🥰🥰 hep altın kullanıyorum sıkıldım artık sarıdan yaşlı işi gibi gelmeye başladı 🤷🏼♀️
covirgin [silindi] parmağınıza büyük veya küçük gelme durumunda naptınız kuyumcuya mi goturdunuz acaba
Mugeela44 Sevdamavi korkutmuyor değil yorumlara baktım herkes memnun ama fiyat bi gümüş için aşırı ucuz
Mugeela44 Buglemefsamom yaa alıyorum o zaman ya 60 lira ne ki 372 liradan inmiş bir de 🤷🏼♀️ Kararma oluyor mu acaba
Ef24 Mugeela44 ben aldım çok güzel çok şık duruyor gebelikten kalan ödemim vardı her ay deniyorum bu ay zorla oldu bayramda takabilirim diye düşünüyorum. Çok ufak diyemem ama büyük de değil gösterişli bir şey beklemeyin çok zarif duruyor ama
Mugeela44 Ef24 ya zaten bende kaba dursun istemiyorum öyle gündelik takayım istiyorum altından çok sıkıldım yazın beyaz altın gibi duran şeyler güzel gider 🥰 peki ne zamandan beri kullanıyorsun kararma oldu mu bir de yüzüğün içinde ayar falan yazıyor mu ?
karsiyakalianne Mugeela44 ben bu yüzüğü almadım ama bu satıcıdan bir kaç ürün aldım. Normalde gümüş küpe beni çok kasindirir ama hic alerji yapmadı. Taşı düşmedi yada kararmadı.
Yasemin_06 Mugeela44 kararma kolay cnm gider gumusye temizletiverirsin yepyeni.olur 👍 bende cok begendim valla gzlmis bende bakayim bi aklima dusurdun 😁
Buglemefsamom Mugeela44 bencede beğenmişsin bide al gitsin😊bilmiyorum ki canın kararma olup olmadığını
fatimas27 Mugeela44 ben yüzük değil de gümüş üzerine isim yazilandan almıştım çok güzel geldi kaliteli
Ef24 Mugeela44 takamadım henüz tek taşın ölçüsüne göre almıştım tek taşım oluyor bu olmuyordu şimdi zar zor giriyor o yüzden kullanamadım 3-4 ay önce almıştım bekliyor kutusunda içinde ayarı yazıyor bi de deterjan çamaşır suyu herhangi bir kimyasala maruz kalmazsa kararmayacağını söylemiş satıcı 🌺