Geçen konu açmıştım sütüm birden cok azaldı diye. Yetmediğini düşünüyorum günde 2 sefer biberonla beslemek istiyorum ama asla ağzını açmıyor günlerdir deniyorum anında cok agliyor. Normal ek gıdaya geçiş yapıyorum aynı şekilde tatları o kadar güzel şeyler yapıyorum ama kilitliyor. Az önce yine biberonla denedim cok ağladı biberonla bakıp bakıp ağladı. Ne yapacağım…😔