Kızlar 5 Mayıs eşimin doğumgünü.
Ama benim aklımda hiç birşey yok. 🙄 ne bir hediye ne bir hazırlık konusunda 😏
Zaten dışarı çıkamıyoruz malum korona, ramazan restoranlarda kapalı zaten eee evde ne kaldı geriye güzel bir masa hazırla falan tamam ama nasıl birşey yapabilirim çok kararsızım. Hediye önerilerinize açığım oğlum adına mı bir hediye ya da başka birşey düşünsem babasıyla ilk doğumgünü olacak 🙂 Bu arada en önemlisi eşim sürekli evde home office çalışıyor elim kolum bağlı gibi.