Asilcik hayır gitmedim. Dogustan böbrke büyümesi var ilerliyor su ara onunla ugrasıyoruz rota aşısını bile yaptıramadım. Tam 3 aylık suan motor gelişimi, refleksleri fln iyi görünüyor elhamdülillah ben pediatrik uzman fizyoterapistim. Kendi cocugum olunca biraz duygusal bakıyorım daha fazla irdeleyiciyim. Birkaç kez bas büyümesi için fln endişelendim ama cocuk doktorları normal buldu. Peematüre polikliniğinde takipliyiz orda da us fln elhamdülillah temiz geldi. Belki 6.ayda tedbir amaclı götürebilirim.