Kaka tahlilinde Nadir lokosit goruldu cıktı doktor diyet yapmami söyledi aptamil pregomin AS mamasi verdi
Ilk sorum bebegim süt urunlerini ömür boyu tüketemicek mi?
2.sorum bu mamalar ucreti ne kadar saglik ocaginda yazdirabiliyormuyum
3.sorum diyet uygulamasak veya normal mamasina devam etsek bir sorun olur mu neden diye sorarsanız sadece kakada koku vardı başka belirtileri yoktu uzun süredir