Merhaba aspiratör vs kullanıyorum coldmix damlada kullanıyorum doktor en son fizyolojik serum verdi ama hala işe yaramıyor çocuk hiç nefes alamıyor uykudan uyanıyor hırıltıdan ağzı hep açık uyuyor. Ne yapacağımı şaşırdım arada buhar yapıyorum biraz uyuyor ama yetmiyor