ergvn6 ay hiç hatırlamıyorum 5.5 olduk biz🤷🏼♀️ Ama ilk emzirdim hep emdiği kadar baktım emziği bir hırslı çekiyor huysuz mızmızlanmaya başladı hemen 30 Cc yapardım, kesmedi mi bir 30 cc daha ne kadarını içerse. Sonra zaten gözün alışır ama bence 30 ver yine de takviye anlarsın bi şekilde. Riskli doğumdu benim, yoğum bakıma alındı hemen entübe edilmişti 3 gün 10. Gün çıktı satışında oldu hali ile mavi ışık da aldı kuvezde ama Uzamış sarılığımız vardı bizim 1.5 2 ay sürdü o yüzden hep mama verdim sütüm yetmediğinde. Şimdi büyüdü tosun 5.5 aylık oldu zaman çok hızlı geçiyor 🤣🤷🏼♀️